ר"ע נוף הגליל: "הפתרון לבעיית הדיור של הציבור החרדי נמצא בנוף הגליל"

אבי יעקב 2 Comment on ר"ע נוף הגליל: "הפתרון לבעיית הדיור של הציבור החרדי נמצא בנוף הגליל"

ראש עיריית נוף הגליל רונן פלוט השר אלקין ורבה של נוף הגליל נפגשו בשבוע שעבר לישיבת עבודה משותפת בהר יונה ולאחריה קיימו סיור בעיר | המפגש התקיים על רקע אישורם של 3200 יחידות דיור למגזר החרדי בהר יונה ומיזמי בניה וחדשנות בשאר רחבי העיר | תיעוד

23:00
27.04.24
אתר קול חי No Comments on פרק ביצועים אחרון: אלו הקלידנים הטובים שיעלו לשלב הבא • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

רבה של נוף הגליל הגאון רבי ישעיהו הרצל, שר הבינוי והשיכון זאב אלקין, מנכ"ל המשרד אביעד פרידמן והצוותים המקצועיים, קיימו ביום חמישי ישיבה וסיור עבודה מקצועי בנוף הגליל, יחד עם ראש העיר רונן פלוט והצוותים המקצועיים של העירייה. ראש העיר הציג את מהפכת הבנייה וההתחדשות במסגרתה העיר צפויה להכפיל את מספר תושביה בשנים הקרובות. "30 שנה לא הייתה כאן בנייה משמעתית וכיום מתחולל המהפך המיוחל, הן בבנייה חדשה והן בהתחדשות עירונית" אמר פלוט.

בפני השר הוצגו מטעם העירייה שורה של נושאים ובקשות לטיפול משרדו בתוכם שיפוץ בנייני מגורים ישנים במסגרת שיקום שכונות פיזי, קידום התחדשות עירונית במיזמי 'פינוי בינוי", והכרזה על העיר כפיילוט ארצי להתחדשות עירונית כוללת בשכונות הוותיקות. ראש העיר פלוט ביקש לקדם החלטת ממשלה שתוזיל את העלויות הגבוהות בפיתוח הקרקע לבנייה בנוף הגליל. הוא הסביר כי העלויות הגבוהות הנעוצות בתנאי השטח והטופוגרפיה מייקרות את מחירי הבתים ומקשות על רכישתם על ידי זוגות צעירים.

ראש העיר ביקש לקדם גם בניית מקבצי דיור לתושבים וותיקים, ולהקצות דיור ציבורי בהיקפים גדולים עבור משפחות עולים חדשים. שר השיכון זאב אלקין אמר כי: "משרד השיכון רואה בנוף הגליל משימה לאומית ובתוך כך אנו נחושים לסייע, העיר נמצאת בתיעדוף גבוה אצלנו", אמר אלקין, והוסיף: "אנו רואים בה מקום מרכזי לפיתוח הגליל כולו. פשוט תענוג לראות את המהפכה שקורית פה, אי אפשר להתעלם מן השינוי הענק שמתחולל בעיר עם כניסתו של רונן פלוט" דברי השר אלקין.

בהמשך נערך סיור מיוחד בשכונת הר יונה, בה אושרו עוד 3200 יח"ד למגזר החרדי. מדובר ביח"ד שייבנו בעתיד, ויצטרפו למאות המשפחות שכבר גרות ביישוב. על פי התחזיות תנופת הבנייה הצפויה תחולל מהפכה של ממש עבור הציבור החרדי. ראש העיר יחד עם רב העיר, השר אלקין וראשי שכונת הר יונה, גזר את הסרט בכביש החדש המחבר בין קריית בעלזא לשכונה הליטאית וציין בסיפוק ותקווה כי "הפתרון לבעיית הדיור של המגזר החרדי נמצא בנוף הגליל בכלל, ובהר יונה בפרט" אמר ראש העיר.



2 תגובות

מיין תגובות
  1. 2

    ובינתיים ראש העיר שמכר את הבית שלו לערבים ממשיך להתחבר איתם ומסדר לבן שלו עבודה בעפיפי בשביל לקושש קולות בבחירות. בזמן שכל התושבים עוזבים פה ובאים רק חברה מהמגזר. רונן פלוט נכשלת . ראש עיר שמסתובב ביום שישי עם נהג ברכב ושני אופנועים מינימום הוא ראש הממשלה הכל בשביל לבנות
    תודעה הוא גונב דעת קהל. כולם מאוכזבים ממנו ובעז״ה נחליף אותו בקלפי החרדים . ראש עיר הכי שנוא ומושחת במדינה